2015. október 5., hétfő

2. Season // 26/1. Ch.

Hahóóóóó!
Meghoztuk a következő részt. Mint ahogy azt láthatjátok, ez nem a teljes fejezet, de már nem tudtam tovább várni hogy olvashassátok, illetve pont jó egy befejezésnek a vége.
Apropó vég.. Az évad sajnos vagy nem sajnos véget ér 4, azaz négy fejezet múlva. Lesznek ehhez hasonló dupla fejezetek, szóval tulajdonképpen nagyjából 5-6 frissítés van még hátra, de így sem hangzik sokkal többnek.
(Az esetleges következő évadról infókat majd a facebook csoportban fogunk közölni veletek.)
Addig is nincs ok a pánikra, jó olvasást!
B.




Harry szemszöge:

A fejem majd' szétesett a fájdalomtól és kettőt láttam mindenből. A fogaimat összeszorítva keltem ki az ágyból. Nagyjából két órát aludtam egész éjszaka, így ennek tudtam be az egész rosszullétet.
A konyhába mentem, hogy kávét csináljak magamnak. Az óra még csak fél hetet mutatott, így csodálkoztam, hogy Gorint ébren találtam.
- Hát te? - kérdeztem.
- El kell intéznem pár dolgot még mielőtt a többiek ideérnek - válaszolta majd letette az üres bögréjét a pultra. A hetek során beszivárogtak az országba Gorin emberei, és megkezdődött Craig csapatainak visszaszorítása a segítségükkel. A skótok kezében lévő 7 régióból hármat visszaszereztünk, igaz, nem könnyen. A rendőrség látszólagos bevonása kicsit sem könnyítette meg a dolgunkat, de valamivel magyarázni kellett a kisebb-nagyobb utcai lövöldözéseket, emiatt pedig kevesebb pénz jutott a szállítmányokra. Mindezek ellenére úgy éreztem a sejtéseim beigazolódnak, és Craignek csak az arca nagy.
Nem válaszoltam, csak bólintottam, majd a pult mögé sétálva én is töltöttem magamnak a kávéból. Sosem szerettem különösebben, de mostanában szükségét éreztem meginni naponta akár két csészével is, hogy megfelelően éber legyek. Valamint tudtam, hogy mégcsak megpróbálni is felesleges lenne leutánozni Jade teáit. Úgysem sikerülne.
Nem telt el úgy egy nap, hogy ne gondoltam volna rá legalább óránként. Üresnek éreztem magam, és tudtam, hogyha bármi is történt vele, akkor azt sosem bocsájtom meg magamnak. Én rángattam ebbe bele, bármennyire is csak védeni próbáltam. Úgy éreztem, végre felnőttem lelkileg is.
Craig egy intéssel elköszönt, majd már csak az ajtó csapódását hallottam.
A gondolataimba merülve ültem a pultnál, mikor hangos trappolást hallottam a lépcső felől. Louis.
- 'reggelt... - mormogta mikor meglátott.
- Korán keltél.
- Ahogy te is. Nem aludtam túl jól.
- Tudom...én sem - feleltem. Ugyanazt csinálta, amit én egy fél órával ezelőtt. Levett egy kávéscsészét, és megtöltötte. Majd leült mellém.
- Elfogyott a tej - morgott.
- Holnap hazautazom - mondtam felé fordulva. Tágra nyílt szemekkel figyelt. - Az embereknek szükségük van a segítségemre, így majd onnan megyek a táborba.
- Jade tudja, hogy...
- Nem - vágtam rá. Bólintott. A pár perces csendet ő törte meg.
- Veled megyek - mondta határozottan. A helyzet ellenére elvigyorodtam egy kicsit, majd megveregettem a felém eső vállát.
- Tudtam, hogy számíthatok rád.

***
A nap további részében valahogy elfoglaltam magam, bár én sem tudom, hogy. A gondolataim valahogy midig arra az estére vittek vissza, amikor Jade-et elvitték. Szinte magam előtt látom a pillanatot, amikor kétségbeesett arccal néz rám, majd elájul, engem lefognak, Craig pedig vigyorral az arcán kisétál. Azután a jelenet után majdnem mindenkit kivégeztünk, aki bent maradt a raktárépületben. Tudtam, hogy nem kellett volna őket megölnöm, mert technikailag csak a főnökük parancsát végezték, ugyanis láttam rajtuk, hogy nem akarták ők elrabolni a két lányt, de annyira idegessé és ijedtté váltam, amikor elvitték tőlem az egyetlen személyt, aki a földön tartott, hogy muszáj volt cselekednem. Louis valószínűleg ugyanígy érezhetett, mert ő is elég rendesen beleadott apait-anyait.
- Hé, haver, minden oké? - kérdezte Gorin, ezzel kihúzva a gondolataim közül. Kitágult szemekkel meredt rám, miközben mindannyian a nappaliban ültünk. Gorin, Liam, Niall és én a nagyobb bútoron terültünk el, míg Louis és Conor egy-egy fotelen ült.
- Már, hogy lenne minden oké? Egyszerűen nem tudok másra gondolni...
- Legalább holnap hazautazol egy kicsit. Biztos vagyok benne, hogy az apád és a nővéred le fognak kötni. - Rendesek voltak a srácok, ugyanis tolerálták, hogy Louis és én nem szeretünk beszélni a történtekről mélyebben. Ez fájdalmas pont, mindkettőnknek.
- Miért, hol van az anyja? - szólt közbe Gorin. Összeszorítottam az állkapcsom. Valahogy mindig harag gyúl bennem, ha az anyám helyzetére gondolok.
- Az a faszfej elvitte. - Ennyi volt a válaszom.
- Kicsoda?
- Craig - feleltem. - Pár évvel ezelőtt eljött hozzánk, ugyanis apámnak adóssága volt, amit nem tudott kifizetni, így Craig egy másik módon kifizettette vele. A nővéremet akarta elhurcolni, szolgának. De anyám feláldozta magát. A nővérem helyett őt vitték el - mondtam. - Néha hazalátogat, de ennyi. Craignél kell élnie.
- Várjunk... Akkor anyád most is vele van, nem? - gondolkodott el Gorin.
- De.
- Akkor vele van Jade is - pattant fel a helyéről Gorin. Elsápadtam. Ez idág hogy nem jutott eszembe? A megoldás itt volt végig az orrom előtt, és nem jöttem rá mit kell tenni.
- És akkor Amanda bizonyára tud valamit Eleanorról is! - kiáltott fel Louis örömében. Egymásra vigyorogtunk, mert tudtuk, hogy erre az információra vártunk ez idáig. Az anyám volt az egyetlen reményünk, amivel megtalálhatjuk a lányokat.
- Gorin... Te egy zseni vagy - biccentett Niall.
- Liam! - fordultam a srác felé. - Azonnal keresd meg anyám tartózkodási helyét. Itt van a telefonom, minden benne van, ami kell róla - adtam át neki a készüléket. - Telefonszám, mikor beszéltem vele utoljára és a többi.
- Azonnal. - És ezzel elindult a laptopjához, majd a telefont rá is csatlakoztatta.

Percekig csak ültünk és gondolkoztunk, hogy ha esetleg Liam talál valamit, akkor mit fogunk tenni. Legszívesebben azonnal rájuk törtem volna, miután megkapom az összes létező információt, de józan eszem tudta, hogy ez nem helyes. Illetve azt is tudta a józan eszem, hogy így kevesebb esély van arra, hogy kihozzuk Jade-et. És persze Eleanort.
- Srácok! Találtam valamit! - kiáltott fel Liam. Mindannyian azonnal melléugrottunk és figyeltük a képernyőn lévő adatokat. - Ez itt egy térkép. Világtérkép. Próbáltam a telefonszámot használva rákeresni egy esetleges házra vagy hotelre, ahol megszállhattak, mert biztos voltam benne, hogy nem egy helyen vannak. Craig nem ostoba, ezért folyton mozogniuk kell. Aztán a telefonszámmal nem sokra mentem, ugyanis a számot letiltották. Próbáltam valahogy a telefon készülékre rákeresni és így megtaláltam.
- És? Mit találtál még? Biztosan ott vannak? - halmozta fel a kérdéseket Louis. Liam higgadtan bólintott.
- Igen, 99% pontosan tudom, hogy ott tartózkodnak. Jelenleg.
- 99% nem elég. 100%-osan kell tudnunk! - morogtam. Nem volt elég 99% arra, hogy megmentsem életem szerelmét.
- Rajta vagyok, Harry, de nem annyira egyszerű, mint amilyennek látszik - motyogta Liam. Szinte azonnal átgondoltam mit mondtam neki. Tudtam, hogy mindent megtesz, hogy megtaláljuk a lányokat, mert neki is ugyanúgy fontosak. Ezért is éreztem magam egy seggfejnek, amiért így beszéltem vele. Viszont nem hagyhattam el a "szerepem", ezért úgy tettem, mintha meg sem hallottam volna Liam mondatát.

***

A telefonom hangosan jelezte, hogy üzenetem érkezett. Kinyúltam, hogy elvehessem a szekrényről. Az ismeretlen feladó már meg sem lepett, így azzal nem is foglalkozva olvastam tovább.
Szinte semmi szöveg nem volt, csak egy videó, amit ahogy megláttam megnyitottam.

- Szép estét Styles. Van itt valaki, aki már alig várja hogy köszönhessen neked - hallottam Craig undorító hangját. A kamerát megfordította, a szívem pedig majd' kiesett a helyéről.
- Harry... - A hangján hallani lehetett hogy közel áll a síráshoz, az arcán tisztán kivehető volt a fájdalom. Mi a faszt tettek vele?
- Gyerünk hercegnő. Mondd csak el miért készül ez a videó - mondta Craig a kamera másik oldaláról.
- Én... én... Harry... - A hangja sokadik próbálkozásra is elcsuklott, és láttam a könnyeket az arcán.
- Nyögd már ki! - csattant az a féreg, mire Jade megugrott a széken amin ült.
Nem voltam biztos benne, hogy csak a képzeletem játszik-e velem valami beteg játékot, vagy tényleg azt hallottam, amit hittem, hogy hallok. A videó véget ért, mire én újra és újra elindítottam csak erre az utolsó mondatra koncentrálva, és egyre inkább éreztem ahogy a düh és a kétségbeesés átveszi az uralmat az ép eszem felett.
"- Terhes vagyok..."





4 megjegyzés:

  1. Ne neeee és hurrrrá! :D
    Szóval először is sziasztok!:)
    Hihetetlenül jó lett ez a rész is, mint az előzőek!!:) Nagyon vártam már rá, és amikor láttam hogy kitettétek, nagyon nagyon megörültem :)
    Na és másodszor pedig hogy lehet itt abbahagyni? Hogy képzeltétek?? :D Na jó, megbocsájtok, mert tzdom hogy a következő rész is fantasztikus lesz! <3
    Sajnálom, hogy mindjárt vége ennek az évadnak, és remélem, hogy folytatjátok, mert nagyon jó blog, imádom!!!! <3
    És persze sikerült megint regényt írnom, de a lényeg, hogy szuper rész lett, és izgatottan várom a következőt, meg a következőt, és a következőt! :D
    Hatalmas nagy ölelés a kedvenc blogom íróinak: Aria D. <3

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!:)
    Most írok először komit, pedig az elejétől fogva olvasom a blogot, és ez most nagyon rossz h eddig nem írtam komt, de megpróbálok változtatni rajta:) Pont ma tudtam elolvasni, mert eddig zh-ra tanultam, amire azt hittem h majd nagy nehéz lesz, és erre volt 4 feladat, amivel fél óra alatt végeztem -.-"" na mindegy is.:)
    A rész hihetetlenül jó lett, és pont itt abba hagyni?? Na jó tudom, így volt hatásos, hogy mindenféleképpen visszajöjjünk, és epekedve várjuk a részt :)
    Harry a kedvencem, bár mindenben Harry a kedvencem, ha jófiút játszik, ha rosszat :) Remélem Jade vissza kerül Harryhez, az sem baj, ha lesz még dráma, csak a baba maradjon meg, és Jade&Harry együtt legyen! :)
    Na ennyi lettem volna, tudom nem sok:( de mostantól, ígérem, megpróbálok többet írni, ahogy a főiskola engedi. (mármint, hogy mikor van zh, vagy vizsga, bár a rész olvasásáig felfüggesztem szívesen a tanulást)
    üdv Orsi :)

    VálaszTörlés
  3. Juuuj lányok*-* nagyon nagyon jó lett:)) csak így tovább:*

    Niki xx

    VálaszTörlés
  4. Perfect mint mindig. Viszont istenem, nem sokáig bírom már, hogy Jade nem kerül vissza, a szívem szakad meg komolyan:(( siessetek, all the love xx

    VálaszTörlés